Серпнева конференція

23.08. 2016р. в приміщенні Турківсього НВК відбулась конференція працівників освітньої галузі району.

На даному заході були присутні депутат Верховної Ради України Лопушанський А.Я, заступник голови Турківської РДА Лило Ю. Д., голова Турківської районної ради Лозюк В.О., начльник Турківськогорайонного центру зайнятості Павлик М. М. та представники освітньої галузі району.

Під час проведення конференції начальник відділу освіти Гошівська Н.М. підвела підсумки роботи навчальних закладів району за 2015 – 2016 н.р. та завдання відділу освіти на новий навчальний рік.

Також була ухвалена резолюція конференції.

Резолюція

конференції педагогічних працівників

Турківського району

Від 23 серпня 2016р.

Ми, учасники районної педагогічної конференції «Про результати розвитку загальної середньої та дошкільної освіти Турківського району у 2015/2016 навчальному році та та пріоритетні напрямки розвитку освіти району на 2016/2017 навчальний рік», відзначаємо, що відділ освіти, навчальні заклади району проводять значну роботу щодо оновлення змісту освіти, підвищення її якості, відповідно до потреб особистості та суспільства. Враховуючи вимоги державної політики в галузі освіти, позитивний досвід роботи освітян

конференція ухвалює

1. Щодо соціального захисту та професійного розвитку педагогічних працівників забезпечити:

1.1. утримання ситуації у плані фінансування освіти у 2016 – 2017 навчальному році (збереження обсягів педагогічного навантаження на теперішньому рівні, оплати праці за класне керівництво, перевірку зошитів, завідування навчальними кабінетами, виробничими майстернями тощо).

1.2.участь у розробленні законодавчих змін, що захищатимуть педагогів від виконання функцій, не передбачених законодавством та посадовими обов’язками

1.3. соціальний захист та всебічну підтримку молодих спеціалістів.

2. Децентралізація управління освітою:

2.1. подолати надмірну централізацію управління освітою; повноваження і відповідальність більшою мірою делегувати на рівень навчального закладу;

2.2. стимулювати розвиток конкуренції між навчальними закладами у наданні якісних освітніх послуг.

2.3 надання навчальним закладам повноважень самостійно обирати програми навчання, навчальні підручники та посібники з числа допущених Міністерством освіти і науки України до використання, а також працювати за власними робочими навчальними та виховною програмами, що розроблені на основі обраних, з урахуванням запитів та інтересів учнів і потреб місцевої громади.

2.4 заохочувати навчальні заклади, методичні служби та відділу освіти до запровадження електронного документообігу.

2.5посилювати відповідальності навчальних закладів за якість освітніх послуг, що надаються ними.

3.Забезпечення рівного доступу до якісної освіти через:

3.1 Надання кожній дитині доступу до якісної освіти, випускати зі школи всебічно розвинену, здатну до критичного мислення цілісну особистість, патріота з активною життєвою позицією, здатного змінювати навколишній світ на краще;

3.2 недопущення скорочення, необґрунтованої ліквідації через фінансові причини мережі дошкільних, позашкільних навчальних закладів та погіршення соціального становища трудових колективів, забезпечення необхідні умови для їх функціонування в осінньо-зимовий період;

3.3 реальну інтеграцію дітей з особливими освітніми потребами в суспільство шляхом запровадження інклюзивного навчання у дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах;

3.4 Підтримку системи роботи з обдарованою і талановитою молоддю;

3.5 Оптимізацію форм проведення державної підсумкової атестації.

3.6 Здійснення науково-методичного супроводу районних, обласних науково- методичного проектів;

3.7 Впровадження здоров’я зберігаючих технологій;

3.8 Забезпечення учнів збалансованим харчуванням.

3.9 Дієву співпрацю з органами місцевого самоврядування та виконавчої влади.

4. У виховній роботі:

4.1 Упровадження нової моделі виховної роботи, що базуватиметься на формуванні патріотизму, готовності стати на захист і оборону України від зовнішньої агресії, на громадянських, державницьких та військово-патріотичних аспектах;

4.2 Орієнтація на загально – людські цінності, повагу до прав людини та демократичних здобутків.

Кiлькiсть переглядiв: 225

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.